niedziela, 23 kwietnia 2017

5 seriali, które polecam!



Ja z ogółu uwielbiam oglądać seriale. Znajdę sobie taki jeden, który będę oglądała od początku do końca. Nigdy nie zdarzyło mi się przerwać serialu w połowie, bo jest za nudny czy mi się nie podoba, jeszcze na taki nie trafiłam. Przed rozpoczęciem oglądania serialu, sprawdzam jego zwiastuny, opinie i czy warto. Podrzucę wam teraz 5 moich ulubieńców z wciągającą fabułą i super aktorami.




1. Teen Wolf - Nastoletni wilkołak 
Serial, który ma obecnie 6 sezonów i dobiega końca. Jego ostatnich 10 odcinków będzie można zobaczyć już w wakacje. Bardzo mi się spodobał. Wampiry nie przypadły mi do gustu, ale nie wiedziałam, że pokocham wilkołaki. Każdy sezon był inny, ale łączył się jednak z poprzednimi. Co sezon nowe postacie, wrogowie. Fajne w tym serialu jest to, że kończy się w takim momencie, że trzeba obejrzeć kolejny odcinek by wiedzieć co się stało. Sprawia, że chce się dalej oglądać i trzyma w napięciu. Podobali mi się też niektórzy aktorzy. Dylan O'Brien jako Stiles jest cudowny. Jego miny, żarty, sprawdził się nawet jako czarny charakter oraz Holland Roden jako Lydia.
Ja obejrzałam całość w 2 miesiące, gdzie oglądałam dziennie po 2/3 odcinki, a jeśli miałam więcej czasu to nawet 6. Przyznam się jeszcze, że 10 odcinków 6 sezonu obejrzałam w jedną noc. :)
Naprawdę go polecam, bo jest świetny!




2. Riverdale
Na ten serial trafiłam tak naprawdę przez Instagram'a, ponieważ ktoś dodał tam krótki filmik, gdzie tańczął dwie bohaterki tego serialu. Obejrzałam kilka zwiastunów i trochę o nim poczytałam. Jest to nowość wypuszczana przez Netflix i ma na razie z 10 odcinków. Serial jest o paczce licealistów, którzy maja własne problemy, ale też szukają mordercy, pewnego chłopaka. Ja akurat już go skończyłam i serial ma równie ciekawą fabułę i co odcinek mamy inne spojrzenie na postacie, bo bardzo dużo dzieje się w tym serialu i to jest super. 




3. i Zombie
Nie przepadałam za serialami, w których ktoś miał super moce lub coś w tym stylu, ale kiedy obejrzałam iZombie to się jednak zmieniło. Nie dość, ze ciekawy to i zabawny. Bardzo dobra i pomysłowa fabuła. Jeśli ktoś z was oglądał CSI to serial mu się spodoba, bo jest w podobnym klimacie, ponieważ są morderstwa i szukanie zabójców. Dodam, ze serial ma 2 sezony, ostatnio został wypuszczony kolejny. Uwielbiam też Rose McIver, aktorkę, która zagrała główną postać w tym serialu. Jest tak dobra, że potrafi wcielić się z każdym nowym odcinkiem w inną osobowość. 
Jesteście ciekawi? Musicie koniecznie go obejrzeć!




4. American Horror Story
AHS ma już 6 sezonów, a przeczytałam ostatnio, że ma być 7 i chyba nawet 8 i 9. Serial, który chyba jeden z nielicznych ma każdy sezon inny. Od początku jest wymyślana nowa fabuła, postacie i miejsce, w którym ma dziać się ta cała historia. Czy to jest horror? Może dla jednych tak, bo moja koleżanka akurat się tego boi oglądać, ale dla mnie to nie jest wcale straszne, bo ja raczej się przy tym uśmiałam i zazwyczaj rozmyślałam kto i co mógł zrobić. Niektóre z postaci mają naprawdę czadową charakteryzacje. Osoby zajmujące się tym przechodzą same siebie. Zawiodłam się sezonem 6, ale poprzednie mi się spodobały. Szkoda mi, że nie ma już Jessicy Lange, ale jest za to Sarah Paulson, która jest świetna w każdej roli i Lady Gaga, która doszła do ekipy w 5 sezonie. 
Polecam obejrzeć, jeśli się nie boicie. 




5. The 100
Kiedy dostałam się do szkoły i poznałam nowych ludzi w klasie to okazało się, że połowa z nich ogląda właśnie ten serial. Ja o nim słyszałam już wcześniej, ale jakoś mnie nie zachęcał. Koledzy z klasy go polecali i obejrzałam 1 odcinek, potem 2, aż jestem teraz na bieżąco. 
Nie wiem kto wpadł na fabułę tego serialu, ale jest naprawdę ciekawa i inna. Każdy sezon ma nowy wątek i jak u reszty seriali, łączy się z poprzednim, wiadomo. Serial jest wyobrażeniem, co stanie się z ziemią za kilkadziesiąt, a nawet kilkaset lat, a bohaterowie muszą właśnie na takiej ziemi przetrwać.
 Zachęcam do obejrzenia!


Podałam tutaj swoje typy i mam nadzieje, że coś wam przypadnie do gustu. Nie chciałam wam zdradzać za bardzo fabuły i może gdzieniegdzie się powtarzam, ale co ja mogę o nich powiedzieć jak są super, pomysłowe, ciekawe i bardzo wciągające. 
A wy co myślicie o tych serialach? Oglądaliście, których z nich, a może macie swoje typy, którymi chcecie się podzielić?


Pozdrawiam
xoxoAga

6 komentarzy:

  1. O tym pierwszym serialu sporo słyszałam, było o nim głośno swego czasu ale go nie oglądałam z podanych widziałam American horror story, zresztą chyba nawet leci on w telewizji :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AHS był emitowany ostatnio, ale chyba już przestali go puszczać, bo nie mogę go nigdzie namierzyć i był o bardzo późnych godzinkach, a można było zobaczyć Sabat i Asylum (z Adamem Levinem <3 )

      Usuń
  2. Z tego wszystkiego znam tylko teen wolf i AHS, oba lubiłam ale po czasie mi się przejadły. Ja uwielbiam penny dreadful ale tylko 3 sezony są :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym serialu akurat nie słyszałam, ale chętnie go obejrzę. :D

      Usuń
  3. Polecam Westworld. Coś innego. Jeśli lubisz tematykę zombie. - The Walking Dead Lub The Vampire Diaries

    Dobrastronamedalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 The QUEEN of Dance , Blogger