niedziela, 30 kwietnia 2017

Ulubieńcy miesiąca


Heeejka kochani! Przybywam dzisiaj do was z takim luźnym postem, a mianowicie przedstawię wam moich ulubieńców z kwietnia. Zapraszam!

Kosmetyki 

 Ostatnio w Rossmanie wyhaczyłam na promocji paletkę z WIBO, która no tak mi się spodobała, ze musiałam ja kupić i zamiast 35 zł zapłaciłam 15zł, ponieważ kupowałam ją jeszcze z kilkoma innymi produktami i miałam większy opust.


Na promocji też kupiłam sobie czerwona matową pomadkę z Lovely, Jak na razie spisuję się bardzo dobrze, nie ściera się za bardzo, a takiej potrzebowałam. Zamiast 10 zł zapłaciłam za nią 5zł :)


No i na końcu został mi puder ryżowy z Smart Girls. Potrzebowałam jakiegoś sypkiego ryżowego pudru, tak na sam początek by nauczyć się go nakładać i zobaczyć jak się wygląda z takim pudrem. Kupiłam go w Naturze za 12zł i na razie nie mam do niego zastrzeżeń i jeśli jesteście początkujący jak ja to możecie sobie taki kupić bez żadnych obaw. 



Ubrania


Moim ulubieńcem z ubrań są trampki, białe trampki. Wiem, że niektórych nie zaskoczyłam, ale myślę, że są taką rzeczą uniwersalną, która nam podpasuje do wszystkiego, czy do sukienki czy do jeansów lub dresów. Znajdziecie takie w każdym obuwniczym w różnej cenie, ponieważ widziałam białe trampki za 21 zł, 39zł, 60zł, a nawet 119zł. Powodzenia w kupowaniu :) 

Film

 Tak samo jak seriale uwielbiam oglądać filmy i moja propozycja z tego miesiąca to UKRYTE PIĘKNO. Ja lubię płakać na filmach i na tym właśnie się popłakałam. Bardzo wzruszyła mnie historia i postać jaką grał w tym filmie Will Smith. Nie chcę wam zdradzać szczegółów, ale zachęcam do obejrzenia jeśli lubicie filmy wzruszające, mądre i z przesłaniem. 






Muzyka

Jeśli chodzi tą kategorię to bardzo mi się spodobała muzyka od Majestic Casual. Odkryłam ten kanał kilka tygodni temu i już kilka piosenek z tego kanału znajduję się na moim telefonie i pendrivie. Zostawię wam na dole to co akurat mi przypadło do gustu. 


15 komentarzy:

  1. Fantastyczny post! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta paletka wygląda super! :)


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest super, bo można z niej wyczarować cuda;)

      Usuń
  3. Byłam w kinie na 'Ukryte piękno'. :) Fajni ulubieńcy. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej promocji w Rossmannie dużo słyszałam z racji na duże "oblężenie", bo tak to chyba trzeba nazwać. Sama byłam w drogerii, ale kilka dni temu. :)

    Trampki są najlepsze. Uwielbiam nosić je zwłaszcza wiosną i miałam już prawie ich wszystkie kolory. Mówię prawie, bo akurat białego nie miałam z racji tego, że boję się, iż szybko się zabrudzą. Ale mimo to kiedyś zakupię. Z tymi cenami to jest tak, że te tańsze trampki mogą się szybko zniszczyć - mówię to po własnym doświadczeniu, a czasami też brzydko pachną gumą. Ale znów te najdroższe czasami również wcale nie są lepsze. Osobiście kupuję w przedziale 50-60 złotych i jestem zadowolona.
    Pozdrawiam

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy nie przyszłam do Rossmana, bo zaglądałam do niego po szkole, to były tłumy. Trudno bylo sie dostać do byle jakiej półki z kosmetykami.
      A co do trampek to się zgadzam, bo masz rację 😊

      Usuń
  5. Świetni ulunieńcy! :)
    Polowałam na tą paletkę, ale kiedy przyszłam do rossmana to po całym pobojowisku nie zostało ani jednej dla mnie :(
    Ja też bardzo lubię białe trampki, zawsze do wszystkiego pasują :D Jedyny ich minus to że szybko się brudzą :(
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tą paletkę dorwałam, kiedy poszłm do Rossmana z samego rana, a panie wtedy rozkładały wszystko na półki :D

      Usuń
  6. Również ten film jest w moim ulubieńcach :D Paletka ma świetne kolory

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetni ulubieńcy. "Ukryte Piękno" to przecudowny film :)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOGFANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że ostatnio widziałam gdzieś zwiastun tego filmu i bardzo przyciągnął moją uwagę, więc może obejrzę, choć raczej wolę się śmiać na filmach niż płakać ;) Ja w tym roku stawiam raczej na slip one shoes, ale białe trampki faktycznie pasują do masy rzeczy :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały post. zapraszam do wspólnej obserwacji. ps. ja już Cię obserwuje
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 The QUEEN of Dance , Blogger