czwartek, 13 kwietnia 2017

Hej, to ja!


W pierwszym poście na blogu, chciałabym się wam wszystkim przedstawić. 

 Mam na imię Agnieszka i mam prawie 17 lat. 
Niedługo tez skończę I klasę liceum o profilu biologiczno-chemicznym. 



Czym się interesuję? Interesuje się wieloma rzeczami. Śpiewam, tańczę, czytam książki, oglądam przeróżne seriale i filmy, gram w piłkę nożną, siatkówkę.

Kocham teatr, stand'up, kabarety. Staram się być jak najczęściej na scenie. Biorę udział w przeróżnych spektaklach, w gimnazjum wystawiałam scenki kabaretowe, powstała tez i w tedy Mariolka, ale to na inny temat. Nie wiem dlaczego, ale uwielbiam rozśmieszać ludzi, sprawia mi to wielką frajdę. Gdyby nie udało mi się z medycyną, to chciałabym pobawić się trochę w aktorkę.

O czym będę wam tutaj pisać? Chcę podzielić się z wami wieloma rzeczami, więc myślę, że o wszystkim napisze. Na pewno zrecenzuje film czy serial, opowiem wam o swoim życiu, dam kilka sprawdzonych sposobów, a nawet pokarzę jak zrobić fajne paznokcie, bo ich malowanie czy robienie wzorków mnie odpręża.

Pozdrawiam cieplutko. 
xoxo Aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 The QUEEN of Dance , Blogger