piątek, 14 lipca 2017

Haul


Hejka wszystkim!
Dziś chciałabym wam pokazać co udało mi się zgarnąć na wyprzedaży w SinSay! 
Powiem wam, że bardzo lubię ten sklep i razem z siostrą postanowiłyśmy zamówić sobie kilka rzeczy. Ja jestem osobą leniwą i trochę mi dziwnie tak chodzić po sklepie, przeglądać ubrania kiedy wszyscy się na ciebie patrzą, dlatego zamawiam większość przez internet. Oglądam kilka razy na spokojnie, sprawdzam i jeśli jestem pewna to zamawiam. Powiem wam, że nigdy nie kupiłam czegoś co wyglądało inaczej niż na zdjęciu lub było na mnie za małe czy za duże. Zamawiam bardziej z tych sprawdzonych stron.
 Z siostrą szybko znalazłyśmy fajne rzeczy, które akurat są w naszym stylu.

Lubimy koszulki z SinSay, ponieważ są z bardzo fajnego materiału, a jakieś napisy czy coś innego na nich nadrukowane bardzo długo się trzyma. Wzięłyśmy też bluzy, superowe bluzy. Bardzo fajny materiał i piękny wzór. Czerwoną koszulę w której siostra z mamą się zakochały. Ma poprzyklejane takie złote nity i bardzo fajne guziki. Sukienka jest moja i jestem z niej zadowolona. Mam 175 cm wzrostu i L jest w sam raz!. Problemem w kupowaniu sukienek u mnie jest taki, że ledwo zakryją mi tyłek lub się ściągają podczas chodzenia. Ta jest idealna!. Bluzeczka z odkrytymi ramionami i falbanką ma bardzo przyjemny materiał, jest króciutka, ale nada się na imprezę, ponieważ bluzeczka jest cienka i nie będzie nam w niej gorąco.

Nie przeciągając puszczam wam na dole foteczki. Miałam przy nich straszny ubaw, zrobiłam ich siostrą dużo i na żadnym nie wyszłam korzystnie, ale zabawnie i w sumie zdjęcia na moim blogu takie będą.

Postaram się też podlinkować wam ubrania! 



Czarna sukienka z falbanami 


Koszula z nitami


                T-Shirt ACDC                  Bluza z nadrukiem kaktusów


Luźny T-Shirt z nadrukiem              Koszulka HARRY POTTER


 Bluza w kwiaty                            Bluzka z falbanami

 
T-Shirt z napisem                              Bluzka z napisem


Kochani gorąco was zachęcam do zakupu na SINSAY! Jest już koniec wyprzedaży, a więc pojawiło się dużo rzeczy znów dostępnych.

Chciałabym was zaprosić na swojego INSTAGRAMA. Zachęcam do wspólnej obserwacji.
Lubię przeglądac instagrama, lajkować zdjęcia, komentować. Spędzam większość czasu na nim.
A jak jest z wami i Instagramem?
xoxo Aga


12 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy wybrałaś! <3
    Czarna sukienka bardzo mi się spodobała!
    Ja uwielbiam przeglądać Instagrama, mój to @caroliv z chęcią Cię na niego zapraszam.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kupować ubrania w Sinsay!Widzę,że zakupy udane,nabardziej podoba mi się koszulka z Harrego Pottera :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy zobaczyłam tą koszulkę, wiedziałam, że muszę ją mieć. Uwielbiam Pottera :D

      Usuń
  3. Bardzo lubię Sin Saya, to naprawdę uroczy sklep, taki trochę japan style :) ciekawe ubranka kupiłyście, najbardziej podoba mi się bluza z motywem kaktusów :) zakupy udane, to widać od razu bez dwóch zdań :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Często udaje mi się tam coś znaleźć, szczególnie w sytuacjach kryzysowych, gdy potrzebuję czegoś "na już". Ciekawe produkty i dobre ceny, jakość średnia moim zdaniem :) Bluza świetna!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post! Thanks for sharing! A great change in western style wear is being experienced recently for the last few years with a large number of people going crazy about cowboy fashion, wrangler Western Dresses Online Shopping India and stylish accessories. And with lots of people discovering the elegance and style of western wear every day, the industry is finding a wider expansion by releasing a whole range of useful accessories every year. It's an unavoidable fact that the way a person dresses up is very much linked to his personality, style and kind of living.

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing post and fantastic photos dear!

    https://penzu.com/public/5fe47c76

    https://100pound12monthloans.kinja.com/

    No Guarantor Payday for Loans Bad Credit || No Credit Check Loan

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderul post daring, so nice,
    read our post for latest mobile cover
    Gionee S6 Pro Mobile Cover

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 The QUEEN of Dance , Blogger