czwartek, 6 lipca 2017

*FILMY* #1


Cześć wszystkim! 
Po tak długiej nieobecności mam dla was kolejny post. 

Chciałabym wam przedstawić kilka filmów z motywem tanecznym, które najbardziej mi przypadły do gustu za co je lubię i od razu na wstępie wam je polecam. Długo się nad tym zastanawiałam jakie filmy opublikować w tym poście. Miałam spory dylemat co wstawić, bo wrzucenie wam tutaj wszystkiego nie miałoby sensu. :D Dlatego zdecydowałam się na 3 mega, super produkcje, które skradły mi serce!


DIRTY DANCING



Dirty Dancing to film, który kocham, który znam na pamięć, a piosenka ,,The time of my life'' ma dla mnie wielki sentyment. Taniec, który wykonał Patrick Swayze razem z Jennifer Grey pod koniec filmu zwala z nóg i myślę, że każdy się ze mną zgodzi. Film ogólnie oprócz tańca finałowego ma też kilka innych scen, w których nasi cudowni bohaterowie tańczą i pokazują swoje umiejętności.
Nie wiem czy znajdzie się ktoś, kto nie oglądał tego filmu, ale warto, bo jest on magiczny!

Dobra... Przeglądając YouTube w poszukiwaniu dobrych scen tanecznych by tutaj wstawić, natknęłam się na remake Dirty Dancing. Jestem w szoku... No nie spodziewałam się. Jak na razie to brak mi słów na to, ponieważ ta ,,nowsza'' wersja jest bardziej śpiewana niż roztańczona.. Sami zobaczcie.



FOOTLOOSE


Kolejny świetny film z roztańczonymi aktorami i ze świetną muzyką - Footloose, ale z 1984r. Aż mordka ci się cieszy kiedy patrzysz na Kevina Bacona czy innych pląsajacych sobie na parkiecie, wygląda to tak bajecznie oraz jednocześnie zabawnie, że nie sposób oderwać od nich oczu.

STEP UP



Step UP to najbardziej znany film o tańcu jaki może być, tak samo jak jego kolejne cztery części. Nie wszystkie mi się podobają, ale jedynka mi przypadła najbardziej do gusty z racji tego iż gra tam Channing Tatum, którego bardzo lubię. Jest naprawdę dobrym aktorem jak i tancerzem, a w dodatku jest przystojny to czego chcieć więcej ;)

Lubie również Step UP 3 oraz Step UP: All in, ponieważ takie główne role w filmie jak i na parkiecie gra Adam G. Sevani. Strasznie podoba mi się jego styl, w którym tańczy, można też zauważyć, że wszystko przychodzi mu z lekkością oraz jest bardzo uroczy i zabawny.



Uwierzcie mi, że ja obejrzałam Honey, Street Dance, W rytmie Hip-Hopu i wiele więcej tych filmów. Te, które ja wybrałam gorąco wam polecam. Mamy wakacje, wolne, zachęcam was do obejrzenia, któregoś z filmów, które wam przedstawiłam. 

Chciałabym się dowiedzieć czy i wy oglądacie takie filmy, czy któryś już z nich obejrzeliście i czy może macie jakiś inny ciekawy film, którego nie wymieniłam, a polecacie z całego serducha? 

xoxo Aga

16 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką filmów tanecznych, jednak kocham musicale (w sumie-tam też się pojawia taniec), a moje serce należy do "Grease". Z tych które wymieniłaś oglądałam tylko Dirty Dancing i bardzo bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam ,,Grease'', ale ze względu na Johna Travolte :3

      Usuń
  2. Ahh i zapomniałabym- bardzo podoba mi się soundtrack z "Footlose". Jest naprawdę on point ;)
    Pozdrawiam~
    https://mykartoon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych filmów oglądałam tylko ostatni. Muszę nadrobić bo kocham roztańczone filmy!
    Świetny post :)
    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, nie przepadam za takimi. :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty! Musisz się przełamać i obejrzeć któryś! :D

      Usuń
  5. Nie przepadam za tanecznymi filmami tak samo jak za musicalami :D
    ale oglądałam tylko pierwszą część step up i była naprawdę fajna! <3
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice post:)
    following each other?

    http://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam wszystkie te filmy i - podobnie jak Ty - bardzo je lubię! :) "Dirty dancing" znam na pamięć, ale chyba nigdy mi się nie znudzi. :D
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam, jako fanka filmów, oglądam każdy gatunek filmowy. Dirty Dancing to klasyka, widziałam go ponad 30 razy i nie rozumiem jak można napisać "nie znam tego filmu" albo "nie oglądałam go". Ja lubię jeszcze Street dance -ale nie wiem jak to się dokładnie pisze :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam te filmy, ale średnio lubię filmy o tańcu i musicale :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    POLUB SPIKED SOUL NA FACEBOOKU


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  10. Footloose nie widziałam, chętnie obejrzę! :) Dzięki za rekomendacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Heh,takie filmy się albo kocha albo nienawidzi. Ja przez wiele lat, kiedy po raz kolejny puszczali w telewizji "Dirty Dancing", mówiłam "o nie, znowu to". Tylko, że nigdy go nie oglądałam... W końcu spróbowałam i jak już go widzę, to już nie marudzę tylko oglądam. Ale to tylko wyjątek potwierdzający regułę ;)
    /Pozdrawiam,
    Szufladopółka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 The QUEEN of Dance , Blogger